Cuma senyum

Smile to others, they will smile back to you

Sukanya bila Dia ceria. 10/05/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 11:59 AM

Kehidupan ni bukan milik kita.

Selagi mana kita boleh corakkan kehidupan kita.

Warnakanlah dia dengan warna yang ceria.

 

Untuk Awak. 09/05/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 7:29 PM

Mungkin untuk awak.

Yang berada di kejauhan.

Maafkan saya andainya ini mengganggu.

Saya hanya nak cakap.

Selamat meneruskan pengajian.

 

Semoga dipermudahkan. 08/05/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 9:12 PM

Semoga dipermudahkan segalanya.

Semoga diberikan kekuatan hati.

Semoga diberikan kepercayaan yang tak berbelah bahagi.

Semoga berjaya menjadi pelengkap agama.

Semoga berjaya menjadi seorang yang setia.

Hanya kepada dia.

Seorang lelaki.

Bergelar SUAMI.

 

Hari Mengutuk Aku. 02/05/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 4:45 PM

Image

Ek ena, baru sikit dah gelabah.

Kau kalau tak buat salah, pertahankan diri kau.

Ini kau diam.

Ini kau yang buka dulu salah kau.

Aku tak provok sikit pun.

Kau sentap dengan aku?

Ada aku kesah?

Selama ni aku sentap dengan kau.

Lepak je aku hidup.

Takde masalah pun sampai nak nangis kebagai.

Lepak der, gua memang macam ni.

Gua memang suka menyakitkan hati orang.

Dengan syarat, orang tu yang buka ruang.

Gua tak ganggu manusia yang tak buka salah sendiri.

Lagi gua hormat kalau kau betulkan balik salah kau tu.

Tak payah nak patah hati, tagih simpati sangat.

Lagi gua annoying dengan kau.

 

Saya bahagia. 30/04/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 10:45 PM

Image

Aku bahagia.

Sebab aku ada ABANG.

Yang sangat prihatin.

Yang sangat mengambil berat.

Yang sangat baik.

Yang sangat memberi sokongan.

Yang sangat sangat sangat lah kat aku.

Dia lah abang terbaik yang aku ada.

Sepanjang pengajian aku.

 

This is what we call ‘Best Friend’ 26/04/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 9:17 AM

Image

My Best Friend

I wish I’m the best Best Friend of yours.

 

Hati kau dengan hati aku. 25/04/2012

Filed under: Uncategorized — Afaf Atiqah @ 6:34 PM

Image

 

Image